« Home | zzz » | cocoon » | да се продаваш или да не се продаваш » | сутрешно прозрение » | откритието » | 3... 2... 1... начало! » | готова » | готвя се усилено » | сезонът започва » | ръми/ есен е » 

вторник, декември 09, 2008 

growing up


имаше панаир на книгата, нали сте чули

Ами не знам как се случи, но победих късното ставане. Това, което година след година ме е мъчило и пред което съм се чувствала истински безсилна, сега просто изчезна. Дори не положих усилия. Това е, което ме учудва.

Оттам се завъртяха нещата - събудих се, излязох от себе си. И съм много щастлива. Не със сърцето, а с главата. Това също ми е ново. Не е пряко свързано със ставането, но сега се сещам да го спомена.

Както преди вярвах в сърцето, усещах го, обичах го и го насърчавах, сега всичко това се премести в главата. Странно ми е, но е така - осъзнавам ума си, мозъка или мъдростта, как да го нарека не знам, но това нещо, което не е емоция, е едно по-голямо знание. Включва любовта и разбирането в себе си, но се простира далеч отвъд тях.

Станах дори малко критична, саркастична, недоверчива; просто много хора грешат, независимо как се наричат и кой ги следва. Предполагам, че всеки има някакъв филтър, но именно умът диктува какъв точно да е той.

Най-просто е да си обясня всички тези процеси така.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.