« Home | готвя се усилено » | сезонът започва » | ръми/ есен е » | what goes around, comes around » | реквием за едно приятелство » | морско » | ода за моя мил » | чудна вечер » | който живее на покрива » | начало » 

четвъртък, септември 25, 2008 

готова


за да ме виждаш по-добре

Престанах да бъда добра по математика някъде в седми клас, като с времето нещата се влошават все повече и повече. (Споменавала съм драмите при събиране на 4+1+3+2 при скрабъл...)

С радост отбелязвам, че напоследък се отнасям по-сериозно към крайните срокове. Няколко дни поред си лягах изтощена, но доволна. Приготвях неща за hmd, като в процеса на работа - освен забавление - се появиха и някои технически трудности като... пресмятане например.

Това ме кара да се чувствам доста глупава на моменти; не ми идват отвътре цифричките, дори не знам много добре таблицата за уморение. Знам, че това не е толкова страшно, повече се тревожа, когато понякога думите изчезват. Обикновено при появата на диктофон или просто когато съм уморена, а имам спешно да пиша нещо.

С образите май е най-лесно.


На сайта на Артишок днес излезе кратко представяне; добавям, че всичко е направено от 100% рециклирана хартия и качвам няколко снимки от мен тук.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.