« Home | what goes around, comes around » | реквием за едно приятелство » | морско » | ода за моя мил » | чудна вечер » | който живее на покрива » | начало » | друго » | pre production meeting » | май не е сън » 

вторник, септември 16, 2008 

ръми/ есен е


за да ме виждаш по-добре

Вчера беше първият есенен ден. От тези, които обичам най-много - когато се събуждам сама в чуждо легло (моят мил отиде на изпит), навън в мрачно и вали, а аз се усмихвам и се претъркулвам в неговата половина.

На снимката горе показвам инсталираната инсталация в дома му. Временно той се намира в една чисто нова сграда, в чийто хол - незнайно защо - има тръби и кранове. Толкова смешно изглежда, че не се сдържах да го разкрася малко това кътче.

Готвачът е той, нали стана ясно. :-)

Не мога да престана да се възхищавам на това мило прекрасно момче. Той дори не изглежда истински. Толкова е бял и добър. И не е герой от филм, в когото да съм безнадеждно влюбена. Той е този, който ме милва и обича. Мен! Още не мога да свикна с тази мисъл, толкова нереално изглежда - че изобщо има такива отношения.

И есента е толкова приятен сезон, когато има с кого да се гушкаш до късно следобед. И до когото да заспиваш с думите: "Мили, толкова се радвам, че сме заедно!"

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.