« Home | циганска работа » | слънчево и хубаво » | бръъм » | let's play a little game » | love me, do » | ден първи » | "светът е за смелите", каза » | анакин скайуокър » | просто експериментирам » | съботен и слънчев » 

неделя, февруари 17, 2008 

отключвачът

Do not be too timid and squeamish about your actions. All life is an experiment.
-Ralph Waldo Emerson

Миналата седмица бях поканена на защити на дипломните проекти на студентите от УАСГ. Този път си имаше много работа и нямаше време за шеги и закачки.

Онзи ден се доближи до мен и ми прошепна.
Искаш ли да направиш нещо?
Помислих, че иска нещо като услуга и с готовност казах да. Един проект. Моля?! Просто експеримент.

Хаа!
На света съществуваше само един ключ. Който да се изсмее на всичките "ама аз не мога", "не знам как", "никога не съм правила чертеж", etc.
Става въпрос за галерия. Не мога да повярвам колко много се въодушевих. Това е от нещата, които ти се струват така, така примамливи, но толкова невъзможни да се случат, че самата мисъл за това те кара тихо да се кикотиш.

Един-единствен ключ имаше, честно.
И той го използва.

Уникално и можеш :о)

Сряда, 09h00 в 907. Ще очаквам.

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.