« Home | анакин скайуокър » | просто експериментирам » | съботен и слънчев » | детската градина » | 905 и 907 » | 450 мл любов » | избирам все същото » | избирам » | a big popularity contest » | say hello » 

петък, февруари 01, 2008 

"светът е за смелите", каза



Харесва ми да съм малка и да не разбирам какво точно става, но то да става.

Двете в уютното и топличкото на Мара. Само двете. Тя блести и усещам как и аз блестя. Разказва ми и ме вдъхновява. Диетата (моля да не се чете като диета от списание), която утре започвам, е нещо огромно, каза ми. Аз го знаех, разбира се, но съвсем различно е от нейната уста.
Дава посока и увереност. Защото става и ти виждаш.

Не ме вълнуват вече думите. Харесва ми да чета и слушам неща, обаче това, което наистина означава нещо, са преживяванията.

Вчера се върнах, за да я целуна още веднъж. Толкова, толкова много я обичах. Минути след това той се обади. Усетих светлината по телефона.
Вървях към театъра и всъщност ме нямаше. Единственото, което можех да си мисля, е толкова, толкова любов!

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.