« Home | 905 и 907 » | 450 мл любов » | избирам все същото » | избирам » | a big popularity contest » | say hello » | двери (само ти ще разбереш) » | животът с васок » | -очите ми светят дяволито- » | весела коледа » 

петък, януари 25, 2008 

детската градина



Васко, тръгни към Невски, аз идвам до 20 минути. Ако срещнеш хубава французойка, кажи й "I'm waiting for Bistra as well"

Цялото щастие се вижда на тази снимка.

Няма го прекрасния следобед с Мари, която за първи път, откакто е в София, яде френски кроасан. Няма го слънцето. Нито милия Искър в магазина. Нито учудването ми, когато излязохме от това прекрасно топло местенце и аз видях, че навън още е зима. Нито прекрасната вечер у Васок после. Той е приготвил любимата ми възглавничка.

Севи си тръгва, а ние оставаме. Ще спим, обаче не още. Докосваме се и се гъделичкаме. "Васко, затвори очи", казвам. Ставам от леглото, пъхам възглавница под суичъра си и се правя на бременна.
Този смях трябва да се чуе.

Той запълва ежедневието ми.

абе все се каня да те питам - ти наистина ли се "плезиш" на хората?:)))

плези се и още как :) придружено с дяволито-закачлив поглед

Леле, Бисьок! Колко си приличате!!!
Ама те всички усмихнати хора си приличат по това, че са хубави :-D

хаха сладурчета такиваааа :)

прекрасни сте! :D

Чудесни сме !

И Бистра е чудесна със корем !

: )

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.