« Home | избирам все същото » | избирам » | a big popularity contest » | say hello » | двери (само ти ще разбереш) » | животът с васок » | -очите ми светят дяволито- » | весела коледа » | бистра от сутрин до вечер » | трохички » 

вторник, януари 15, 2008 

450 мл любов


Miami Metro Zoo, юли 2007

Колко е хубаво, че в София все още има места, където снегът си остава бял. Малки тихи пътечки, по които почти никой не минава. Това си мислех вчера, докато вървях зад Двореца. Слушах Ballad of Broken Seas и тихичко се кисках, защото никой не знаеше какво крия под ръкава си.

Моята масичка (вървях към Toba&Co, нали се сетихте :-)) беше свободна. Съблякох се и останах по тениска. Нямаше много хора, но ми се стори, че всички погледнаха към превръзката ми.

У мен има толкова много любов и ми става вълнуващо, като си помисля, че 450 мл от моята любов, от най-моята същност, ще отидат при някого и ще станат част от него.

Лелките в трансфузията бяха толкова мили. Благодариха ми така, все едно дарявам кръв за техните деца.
Аз също бях мила - разказах история за кръводаряването в Щатите, докато ми мереха кръвното; сипах водичка на една притеснена жена; лежах тихичко и се усмихвах.

Два часа в Toba&Co.
Гледах снега и писах в новото тефтерче. Сякаш подреждах живота си. Толкова много случки, идеи, мисли, прозрения, които не са били извадени. Прекарах чудесно.
(малко като Оскар Уайлд и четенето във влака, хаха :-))

stava mi mnogo hubavo i spokoino kato te cheta. Blagodaria :o)

Определено благородна постъпка!

Чудя се кога ли и аз ще събера смелост...

Наистина благородна постъпка. И аз се старая да го правя всеки път като има кампания в ТУ. Как ти хрумна да дариш кръв?

идете, идете, не е страшно
много е хубаво даже

идеята, abel nightroad, не помня как ми хрумна. предполагам, че това е едно от нещата, за които винаги съм знаела, че искам не само да се възхищавам отстрани, ами и да участвам

Наистина, постъпката ти е нещо повече от благородно дело. Дарила си не кръв, не просто част от себе си...това е твоя живец, живот... :о)
И аз малко се страхувам...от иглички обаче :)

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.