« Home | обратно в софия: ранна есен » | бавно » | моят морфеус » | цветен и слънчев » | циганско лято » | промени » | знак в края на деня » | есен » | високо и ниско » | 11'300 метра над земята » 

вторник, октомври 02, 2007 

първи


още снимки

Първият учебен ден, първият ден в театъра, първи октомври.

Успах се и пропуснах университетските веселия.

Васко се обади за лодки на езерото Ариана.
Ау, колко е хуубаво! :-) Водата е зелена и приказна, минаваш под мостчето, много необичайно за София. :-)
Тия дни е безплатно, просто невероятно.

Минахме през факултета после да си видя програмата и се случва най-веселата среща на света - виждам Елица. :-) Само се смеем, смеем и си се радваме. :-)

После в театъра също, толкова ми беше хубаво и забаавно с Дани и Емо. :-)
"А пък аз лятото", така започват повечето изречения.

Е, вече е есен, събирам кестени и се радвам на слънцето.
Снощи отворих един гид и ми стана толкова софийско - веднага си набелязах изложби, премиери, etc.

И храната ми харесва - онзи ден на марокански със Севи, снощи на индийски с Кристин, а довечера - италиански с нашите.
Иначе ям домашни ябълки от Севи и ми е толкова сладко. :-)

Айде, изчезвам за първата лекция с Гого Лозанов. :-)

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.