« Home | есен » | високо и ниско » | 11'300 метра над земята » | аз не се шегувах! :-) » | прощално » | бушгардънс » | опиянена » | няма да броя дни! » | детски сън » | уикенд в Орландо » 

четвъртък, септември 13, 2007 

знак в края на деня

Въздъх, колко ужасно е да видиш човек, когото толкова много обичаш, толкова празен. И да познаеш себе си и да знаеш какво е, много добре да знаеш, но пак да се блъскаш в стените и да не знаеш какво да кажеш, какво да направиш, как да го докоснеш.

И най-глупавото, разбира се, накрая да се ядосаш и да се скарате.
Ау, колко съм лошаа!
Много ми стана мъчно.

Да поиска любов от някого, но изведнъж да осъзнае колко абсурдно е и да каже "Не, аз си тръгвам", но да чуе "Остани" и да се облегне назад, добре, още малко.

И отново нищо, приемане на лошо предложение.
Добре, че размисли.
Такива дупки никой друг не може да ги запълни.

И днес цял ден карам като луда и го търся из Борисова. После се отказвам и отивам в Южния парк. Сядам на пейка и съм толкова уморена, че ме няма. Единствено комарите ме връщат в тялото.

Получих знак, хъхъ, телефонът ми и картата явно вече не са приятели. Лишена съм от правото да се обаждам, да преча, да искам, да уговарям, да моля, да питам и да казвам.
Което ми се струва доста добре. :-)

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.