« Home | високо и ниско » | 11'300 метра над земята » | аз не се шегувах! :-) » | прощално » | бушгардънс » | опиянена » | няма да броя дни! » | детски сън » | уикенд в Орландо » | пате, пате, патенце » 

сряда, септември 12, 2007 

есен



Изпитът вчера беше от 3.00pm. В 2.20pm мама ми се обади да пита тръгнала ли съм. Не бях, още спях.
Всъщност отидох само за да видя Ирен.
Тя също не знаеше нищо, така че после просто отидохме да пием бири и да ядем сандвичи "утрин в Тоскана".

Боже, тя е толкова забавна, толкова се смяхме! :-) Разказвах истории, на които тя възкликна: "А тия работи защо не ги пишеш на блога?!", хихихи. :-)
По едно време две циганчета дойдоха и ни откраднаха сандвичите от чиниите. Брутално!

Както и да е, после я изпратих до НДК, защото тя има още дооста изпити за взимане и трябваше да ходи да си учи. :-)
Заваля много силен дъжд. Тя се качи на трамвай, а аз седнах под покривчето на спирката.
И тогава преживях едно голямо аха!
Когато времето е лошо, просто трябва да почакаш търпеливо.

Това и направих.

Къде се намират тези сандвичи?

а, джимис на кристал
сандвичите панини

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.