« Home | Sushi & Stroll » | парченца от мен » | багажът пристигна! :-) » | welcome ro miami » | вечерта на ангелите » | един дълъг, дълъг ден » | сигурно очите ми светят » | лесно » | 7 » | учителите » 

понеделник, юли 16, 2007 

"you missed it, russ"



Днес бащата на Милена имаше рожден ден.
По случая имаше семейна вечеря с лелята, чичото, братовчеда и Ръсел.

После тримата поседяхме в стаята на Милена, аз довърших книгата си, а те гледаха телевизия.
Така ми се доизлиза. Омръзна ми да стоя на климатик, тялото ми даде знак, че има нужда от раздвижване. "Защо не отидем на плажа?", предложиха.

Беше толкова хубаво! :-)
Океанът миришеше отдалеч, Ръсел беше пуснал онова рок радио, което слушат през цялото време, абе не знам, но ми беше много спокойно и хубаво. :-)

Понеже вечерта валя, пясъкът беше студен, но ако заровиш крака малко по-надълбоко, отново става топъл. Оставихме си чантите и чехлите на брега и влязохме малко по-навътре. После Милена започна да прави цигански колела (вижте филмчето :-)), към което занимание се присъединих и аз. :-)
Когато отидохме да си вземем нещата, чантите бяха мокри, а единият ми сандал липсваше.
"Е, не, океанът го е взел?!", попитах отчаяно, но точно преди да се натъжа видях усмихнатия Ръсел: "Добре, че виждам добре в тъмното" - беше спасил сандала ми, който вече отплувал навътре. :-)

После се разходихме насам-натам, ядохме сладолед в едно хубаво местенце и си казахме, че скоро пак ще отидем, за да караме едни много странни колела, които караш легнал и управляваш с крака, и да ядем арменска кухня. :-)

Златен, виж ми блога :) Там съм пуснала какво пише брат ми за престоя си я САЩ. Ще ти отговоря и на мейла :) Много ми се мрънка да си идваш вечеееее ;)

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.