« Home | "you missed it, russ" » | Sushi & Stroll » | парченца от мен » | багажът пристигна! :-) » | welcome ro miami » | вечерта на ангелите » | един дълъг, дълъг ден » | сигурно очите ми светят » | лесно » | 7 » 

сряда, юли 18, 2007 

боса във Флорида


останалите снимки можете да видите тук

Стягаше ме.
Стаята ми беше тясна, пуснатите щори, затворените прозорци, излизанията само и единствено с колата до места, където има климатик.
Всичко това наистина много ми тежеше.

Когато вчера Милена тръгна за карате, излязох с нея.
"До по-късно", махнахме си усмихнати.

Чантата не ми тежеше, а я напълних с всичко необходимо - вода, одеялце, книжка, плейър, апарат, тефтерче, etc. Събух сандалите си почти веднага и направих цялата разходка боса. Вървях безцелно из комплекса, не знаех накъде отивам, така че нямаше как да се загубя. Срещнаха ме няколко игуани, няколко гъски, патета и едни бели пилета.

Разхождах се около час.
Тогава открих моето местенце - на сянка и на два метра от езерото. Опънах одеялцето, откраднато от алиталианците, и се излегнах. Няколко минути просто гледах небето и слушах вятъра. Осъзнах колко много ми е липсвало всичко това. Опънах краката си в тревата и се оставих да ме лазят буболечките. Извадих плейъра и си пуснах Moonbabies (новите ми любимци :-))
Просто лежах и гледах как облаците се движат.

Прибрах се едва когато слънцето вече залязваше.

Това твое излизане ми напомня историята на едни мои близки, които поради същите причини, решили един ден да си направят пикник... какво се оказало, спирали се минувачи и ги питали дали всичко е наред, защо ядат и си лежат на тревата. Ти явно си била на по-скрито място или никой не се е осмелил да те притеснява.

Ааа!
Затова ли Alitalia фалира? :)))

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.