« Home | тялото ми » | месец на две колела » | all is full of love » | уроците » | приказка » | здравей, блогосфера! » | слънчеви дни » | безвремие » | сутрешни сенки » | сутрините » 

събота, май 05, 2007 

една година



Това е последната снимка на Съни.
Направих я на 4 май 2006, когато тръгвах за училище в 8.08am. Слънцето огряваше гръбчето й, а тя миришеше на сън.

Спомням си много добре точно тази сутрин, макар че това се е случвало хиляди пъти.

Даже я снимах.
Не знам защо.
Просто нямаше как да знам, че само след едно денонощия тя неочаквано ще умре.

Стори ми се толкова прекрасна. Толкова много я обичах.

Вече не се виждаме в сънищата. Чудя се какво ли прави.

Напълно те разбирам. Стана ми тъжно, защото си спомних и за моето куче, което вече го няма, а бяхме неразделни ! Мисля, че са добре там, където са отишли, но на мен ми липсва.

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.