« Home | безвремие » | сутрешни сенки » | сутрините » | home, sweet home » | say hello » | zen » | заешки пародии » | Васока отново се мести » | месец по-късно » | тазседмичните ми любимци » 

четвъртък, април 12, 2007 

слънчеви дни


тефтерчето е прекрасно и е подарък от Йошка :-)

Колко ми е хубаво напоследък! :-)
Всичко е тихо и бавно, за никъде не бързам, пролет, красиви хора, приятно време сама.

Предната вечер с Васока пак направихме едно нощно каране из квартала. Беше толкова забавно - пусти улици, тишина, приказваме си и се смеем. Минахме през някакви места, за чието съществуване дори не съм подозирала, а все пак живея тук, ебаси!
Ау, по едно време наближихме Северния парк и се сетих за един мой сън там, спомних си точно къде е мястото и помолих Васко да идем там да го видим и наяве. В парка няма никакво осветление, само аз имам фар, ама той не свети много силно. Беше толкова страшно - напред само черно и никой не знае накъде отиваме (беше малко като във филм на Линч).
Е, стигнахме мястото и аз някак се върнах в съня. Беше много странно преживяване.

Преди няколко дни пък Йошка се върна от Лас Вегас и вчера се видяхме. Леле, как не си носех апарата да я снимам, тоолкова беше хубава! Беше чудесна вечер, все едно никога не е заминавала, толкова естествено и весело. :-) С Тиодора пък преди това изиграхме един скрабъл на английски (нейния подарък от Йошка) в градина на Bookies (тя вече работи! :-))

Снощи направих нещо, което обикновено не правя. След като стана 2.30am примерно, загасих лампата, запалих си няколко свещи, сложих ги на пода, пуснах си Тори Еймъс на плейъра, сипах си чаша мляко, седнах удобно на диванчето и така прекарах няколко часа.
Мислех си за връзки, любови, нелюбови. И съм толкова, толкова благодарна за всичко, което се случи последната половин година.
Осъзнавам, че научих много, защото имах желание да уча.
А научих много, защото не знаех нищо, въобще нямах представа как да обичам мъж. Сега също не знам, пък и това едва ли може да се знае, но поне съм наясно какво не трябва да правя!
Спомена го доцентката в Теория на литературата и тогава това много ме впечатли и си го записах - няма нищо по-привлекателно от себедостатъчността (което според нея означава центрираност към присъствието).

И така снощи имах чудесна вечер.
Толкова съм светла, цяла и изпълнена с благодарност! :-) Бих искала да се видя с господин Грива, за да му го кажа, но знам, че няма смисъл, той едва ли иска да го чуе.
(Ей, господин Грива, ако някога по някакъв повод прочетеш това, трябва да знаеш, че ти благодаря от сърце за всичко и че си един от най-важните хора в живота ми! :-))

Днес пък станах късно, помотах се, изкъпах се и тъкмо си хапвах овесените ядки на слънчице и... Васока звъни, забравил си ключа и идва на гости. :-) Обадихме се на Севи и бързо стана неочаквано добра комбинация.

Благодаря ти за усмихнатата сутрин.
Ей тук има един поздрав:
http://www.youtube.com/watch?v=m9Eq4oClFiA

аа, толкова весела песничка! клипът е страхотен! :-)
много благодаря! :-)

Така и не се научих как става тая магия с въртенето на обръчи.
Но пък днес си намерих още една дума. Бубарак. Звучи много хубаво ;)

бубарак? брей, какво значи? :-)

Използва се, когато някой е омърлян.
Да речем, че котката излиза след разходка зад гардероба и цялата е в прах и паяжини. Тогава можеш да я наречеш така ;)

Трябва да те отвлека някой ден за по чай.

хахаха, разходка зад гардероба! :-)
а, чудех се, дали си приятелка на Яна, или нещо се бъркам? ако е така, най-лесно ще е тя да ни запознае :-)

hej:)
имам въпрос...какво не трябва да прави човек когато обича един мъж.
твойта версия?

:)

е, ако исках да го споделя, щях да го напиша в постинга, нали? :-)
но най-общо - да не досаждам (с целувки, обаждания, съобщения, имейли, настояване за срещи всеки ден, въпроси (особено докато кара), внимание, внимание, внимание)

аз не знаех, че така съм досаждала, трябваше и на мен да ми се случи, за да го осъзная

Ами не, не съм (за съжаление ;) )
Просто попаднах на едни нейни писания на няколко години... И така. Хареса ми като светоусещане.

Но пък така или иначе всеки понеделник и вторник съм в София... Може да се засечем случайно. Светът е прекалено малък ;)

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.