« Home | тазседмичните ми любимци » | който търси, намира » | празникът днес е навън » | communication » | listen to you breathing » | първи трип за 2007 » | колко е един месец? » | colourful life is » | кои са ангелите? » | за навиците » 

четвъртък, март 15, 2007 

месец по-късно



Be silly. Be honest. Be kind.
- Ralph Waldo Emerson


Тези думи написах на първата страница на новото си тефтерче. Смятам, че това е най-хубавият и простичък съвет.

Вчера крещях от щастие и взимах две стъпала наведнъж, защото съм толкова млада и свободна!

Преди няколко дни стана месец откакто с Тиодора си седяхме в Bookies, играехме скрабъл и се чудехме бързо ли ще минат 30 дни.
Видяхме се точно месец след това, карахме рикша в Южния парк, гледахме слънцето и после случайно срещнахме Яна. :-)
Говорихме си какво ни се е случило през този месец. Беше ми трудно да го дефинирам и общо взето ми се стори, че нищо особено.

Всичко утихна, забравих някои от нещата, които си мислех, че съм научила, пак много се разчетох, през няколко дни си купувам по две-три книги, рисувам по малко, но имам много идеи, само към филмите не мога да се върна, защото въобще не си стоя вкъщи, а за филм феста няма време, защото всяка вечер съм на работа.
Няколко мъже и няколко момчета се появиха изведнъж, странно, но това ме отвращава. Наистина.

Иначе ми се редуват някакви много сиви облаци с истинското слънце.

Много, много хубави неща има обаче - чути, прочетени, споделени, преживяни, направени за някого. Летят идеи, смях и любов. :-)

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.