« Home | заешки пародии » | Васока отново се мести » | месец по-късно » | тазседмичните ми любимци » | който търси, намира » | празникът днес е навън » | communication » | listen to you breathing » | първи трип за 2007 » | колко е един месец? » 

петък, март 23, 2007 

zen

Снощи бяхме на гости у Васко на Парчевич. Върнахме се малко преди 3.00am.
Влязох в стаята си и видях голяма кутия в плик.
Отворих я и ахнах!



Creative Zen Version:M

Изумена се ровех в кутията - гаранционни карти, упътвания, калъфчета, слушалки, инсталационни дискове, etc.

Миналата пролет събрах парички и си купих Sony NW-A1000 и толкова много му се радвах. На морето обаче ни ограбиха и оттогава съм без музичка.

Не съм се оплаквала, свикнах.
Но Светли е знаел колко ми беше хубаво с музичка и през цялото време ми е търсел подходящ плейър. Тайно е намерил този и ми го е купил! :-)

Светли е тооолкова добър!
Знам, че повечето от вас не го познават, но той наистина е страхотен! Извън щедростта, извън ума, извън това колко забавен е, той е толкова добър! :-)

Снощи вадех неща от кутията и се смеех на глас, такава радост, такова изумление, такава изненада! :-)
Нахълтах в стаята му и го събудих много усмихната. Още в просъница той се намръщи, че го будя, но като ме погледна, така се усмихна!
Такава радост видях у него заради това, че ме е зарадвал! :-)

А плейърът е супер!
Страхотен дизайн, много е приятен на пипане, лесни настройки и много функции.
30GB, гледаш си филми, слушаш радио, записваш с диктофона, качваш снимките от последния трип, пишеш си разни неща в календара, добавящ си задачки, etc.

Тук можете да гледате рекламата му (която е много готина :-)).

Честитоооо!!!
Братята ми имат такива - на единия е 60 ГБ, на другия 20. Странно как аз винаги оставам без такива неща - космически компютри, плейъри, винаги получавам такива неща последна. Ама от друга страна, аз съм голяма вече и трябва да си ги купувам сама, а наште още ми подаряват матраци за квартирите, в които се местя непрекъснато за по няколко месеца. Край на това :)

Ох, отплеснах се! Много да му се радваш и ще му направим магия да не те напуска!

О, много благодаря! :-)
На теб пък ти пожелавам никога повече да не ти се налага да получаваш нов матрак. :-)

честито и от мен! приятно място е електронният ти дневник. ;)

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.