« Home | zen » | заешки пародии » | Васока отново се мести » | месец по-късно » | тазседмичните ми любимци » | който търси, намира » | празникът днес е навън » | communication » | listen to you breathing » | първи трип за 2007 » 

неделя, април 01, 2007 

say hello



тук можете да слушате онлайн саундтрака на този постинг


Когато преди две години Севи си купи колело, не я разбирах.
Струваше ми се абсурдно да караш из София. И въобще цялата тази радост, еуфория, тя даже едно разказче написа (Севи, нали нямаш нищо против? :-)), много ми беше далечно всичко това.

Оттогава много неща се промениха.

От известно време искам да си купя колело.
От много месеци се чувствам така, все едно самата аз карам. Следя къде има стойки, къде тротоарът е пригоден, дълго време виждах себе си как карам дамско колелце с кошничка, нося ризка на цветя и чета книжки на слънчева пейка в Борисова.

Е, стана пролет и аз си направих касичка където да събирам пари.
Освен, че бутах там цялата си заплата (плюс каквито пари имам), един ден отидох при Светли и със сигански хакцент му казах: "бате, бате, пусни некой лев".

Както знаете, Светли е много щедър, така касичката бързо набъбна и стана време да ходим при Блаже.

Блаже е председател на Софийския колоездачен клуб от 1889. Занимава се с правене на колела по поръчка. Давам координати, ако има заинтересувани.
Васил Априлов 9 (почти на ъгъла с Оборище)
02/8435249

Та със Севи отидохме при Блаже, говорихме, той много ни хареса, записа си старателно всичките ми изисквания и се почна една...
Все едно си шиеш костюм. Отиваш, за да пиете кафе. Отиваш, за да си избереш рамка. После - цвят. После - кормило и седалка. После - да пиете сок. И така нататък.

Първоначално исках колелото да е небесносиньо, но един негов приятел ме разубеди. Хубаво момиче като мен трябвало да има забележително колело. "Защо да не е цветът на Ферари?", попита. (Нарича се grand prix) Щяла съм да бъда като мак в сивия град.
И така, успя да ме убеди. :-) (пък и синьото бързо щяло да се изцапа и да стане по-скоро сивкаво)

Днес с Васока отидохме да го вземем.
Кошничка, тромба, тесни гуми, френска рамка, пет скорости. :-)

Мисля, че съм влюбена. :-)

prekrasno!! ne znam zashto, no mnogo se zaradvah kato vidjah koleloto, da si go karash s usmivka :-)

ааа, Ераг, благодаря :-)
аз пък много се зарадвах, като видях, че си ми писал :-)

Ей, честито, честито! Все хубави неща получаваш напоследък. Другия път като префучиш покрай мене в парка, само ще си държа полите да не Фръкнат ;)

Uh che e hubavo! Chestito! Samo gleday da ne gazish mnogo peshehodci s tova "ferrari" :)

-Milena

ей, много ви благодаря, хора :-)

вече успях да падна, малко поогънах кошницата и фара, други неприятни последици няма
(всъщност никакви няма, защото Светли ми оправи всичко :-))
влязох с предната гума в трамвайната линия и добре, че отзад нямаше никакви коли... :-)
абсолютен късмет :-)
едни пичове ми се посмяха, а аз само се изтупах и продължих

очаквайте скоро: приключенията на Бистра на две колела :-)

е ха честито :)

от дани
Бистре,честито колело!
Много е хубаво.винаги съм искала такова като твойто:)когато георги си купи неговото,много исках да го карам,но то е за момчета и е много високо затова не мога:(
Когато те видях онзи ден,се сетих за една от моите позабравени мечти-да имам мое собствено колело и да ходя на най-различни места с него.
Пожелавам ти много приключения и весели моменти.

Дани! :-)
Много ти благодаря! О, хайде да ходим някой слънчев следобед в Борисова преди работа, за да покараш. :-)
И, ей, не си забравяй мечтите! :-)

Ау! Имаш страхотно колело! Отдавна не съм виждал такова, даже май въобще не съм, освен по любимите ми френски филмчета. Аз също съм много запален по колоезденето (повече по MountainBake-a) и съм убеден, че ще имаш много приятни емоции с него ;)
btw_ доста интересен блог :)

много хубаво колело :) честито

Честито колело! :)

Аз карам отдавна - е, не толкова отдавна, но все пак няколко години педалиране не са за подценяване, особено в София...

...и като прескочиш първоначалния си страх от безумните шофьори и скапани улици, става по-лесно:)

Вече не мога да си представя живота без моето двуклесно другарче... а и не искам. Ще съм щастлив, ако мога да карам колело още дълго, дълго време:)

Поздрави:)

Super kolelo, a kakvi pari ti izleze pi6i mi molq te na email - katerina1991@abv.bg 4e iskam i az ne6o takova

каква е цената? :) колелото е уникално наистина... много ме интересува колко е излязло горе-долу, и дали този Блаже още прави колела (тъй като гледам че са минали няколо години откакто е писана статията)?

За цена не помня, пък и няма да е актуална. Блаже си е там, миналата седмциа го видях :-)

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.