« Home | it has to end to begin » | един ден » | 20 » | не е хубаво, но е истинско » | за спорта » | скиборд? » | коя бях аз преди това? » | обичам » | към 4.00am външната врата се затвори » | hello, DMC-FZ7! » 

неделя, януари 14, 2007 

подаръци, много подаръци! :-)

Еха, колко съм щастлива! :-)

Още не мога да се нарадвам на подаръците, които получих вчера от Лилка, Тиодора, Златчо, Елка и Петето...


тук има бележчици кое какво е :-)

... когато на вратата се звъни, аз съм по хавлия, Севи и Руми ми се смеят и ме молят да вземат назаем кошницата (предположих, че ще ходят на пазар).
Една минута по-късно на вратата се звъни - "Изненаада!" :-) Носят кошница, пълна с подаръци! :-)
"Ние с малко закъснение, ама поне хванахме края на седмицата! Айде, тази седмица само подаръци!" :-)


тук има бележчици кое какво е :-)

Боже, как е възможно да имам толкова хуубави приятели? :-)
Толкова много ви обичам, хора! :-)

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.