« Home | за спорта » | скиборд? » | коя бях аз преди това? » | обичам » | към 4.00am външната врата се затвори » | hello, DMC-FZ7! » | Асен и магиите » | "Е, какъв 8 декември изкарахме!" » | набързо » | "каквото си искам" » 

вторник, януари 09, 2007 

не е хубаво, но е истинско

И да е лошо, пак е хубаво.
- Пепси



Утре имам рожден ден, а така не ми се празнува.

Днес много плаках.
Излязох от кабинета на Страхил и се загубих в този прашен гаден квартал. Когато стигнах БИЛЛА на България, седнах в една градинка и изхабих (употребих?) още едно пакетче кърпички.
После взех трамвая. Съвсем случайно Радо звънна и му ходих на гости в офиса. Опита се да ме развесели, да ме насочи или и аз не знам как да го нарека. Не се получи, защото не знам кое е правилното нещо.
Всъщност мисля си, че знам, но знам, че нямам право.

А искам просто да не мисля и да не искам нищо.
Но ми се струва, че дори това няма да е достатъчно.

Не мога да повярвам, че това на всеки му се е случвало и че се счита за нормално.

Мога да се побера в едно хайку. Толкова е мъничко всичко.
Всеки момент ще изчезна.

Сълза и смях
и нищо
между двете.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.