« Home | 20 » | не е хубаво, но е истинско » | за спорта » | скиборд? » | коя бях аз преди това? » | обичам » | към 4.00am външната врата се затвори » | hello, DMC-FZ7! » | Асен и магиите » | "Е, какъв 8 декември изкарахме!" » 

четвъртък, януари 11, 2007 

един ден

And you've been so busy lately
that you haven't found the time
To open up your mind
And watch the world spinning
gently out of time

(можете да я слушате онлайн оттук)


Това си запях днес, чакайки маршрутка. Слънчице и сенки и всичко беше толкова бавно. Просто си стоях, даже забравих защо стоя там и какво чакам всъщност. За първи път от много време излязох без яке. Пролет. Или даже не пролет, за мен днес беше един друг сезон - тих и слънчев, всичко е бавно и никой за никъде не бърза.
Като късно лято и ранна есен, нещо такова.

Вървях и се смеех, гледах прането по балконите, кучетата, които се пекат, в трамвая един човек до мен беше заспал и ми се прииска да го целуна, толкова хубав беше. Някой път отзад си свиркаше, ама толкова силно и толкова весело. :-)

Поседях си сама в Докторската, почетох си, погледах хората, после пак бавно минах през любимите ми улички наоколо, Сан Стефано, Шипка, бавно, бавно.

Пълнота и благодарност за всичко.

"Боже, възможно ли е да се пръсна от толкова щастие?", попитах се ужасено, когато вече не можех повече, тялото ми не побираше всичко това, което.

Само аз бях, не мислех за нищо и никого, не исках абсолютно нищо, всичко беше съвършено.
И всички, които се появяваха някакси, бяха добре дошли, бяха обичани, но не бяха важни и необходими.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.