« Home | един ден в снимки » | listen to your heart » | happy monday » | подарък » | есен по къси панталонки » | радост » | first » | хуубави неща :-) » | аз, егото и тялото ми » | reminder » 

петък, ноември 10, 2006 

домашни любимци


стената ми всъщност съвсем не е такъв цвят

Съни почина, подарих тарантулата, рибките ги махнахме преди няколко години, но аз пак си имам домашни любимци.
Цели три.

Едно комарче, което живее при мен повече от месец и нито веднъж не ме е хапало.

Една мъъничка мушица, която всяка вечер, когато чета, каца на страниците на книгата ми, аз леко я бутам, за да прелистя, тя ми каца на гърдите ми и общо взето й харесва да се върти около мен.

И господин Паяк (снимката горе), който снощи така ме уплаши! Чета си аз и изведъж го виждам на една педя от лицето си, спуснал се от тавана, да каже здрасти вероятно, но размерите му и неочакваната поява много ме уплашиха. :-) Отдалеч изглежда доста по-малък.

Хубаво е да живееш с някого. :-)

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.