« Home | подарък » | есен по къси панталонки » | радост » | first » | хуубави неща :-) » | аз, егото и тялото ми » | reminder » | фото, моля, фото! » | Love is Blindness » | chocolat » 

понеделник, ноември 06, 2006 

happy monday


click here

Отдавна не съм препрочитала Бриджет Джоунс, но и за какво ми, щом все повече заприличвам на нея?

Не съм от най-добрите студентки - има само две лекции, които посещавам, не съм се записала нито на език, нито на спорт, нито знам кога имам факултативни дисциплини (нови медии - блогове, новини в реално време, etc, изглежда много интересно).
Снощи обаче си казах, че днес трябва да отида на информационни технологии, защото имаме само 5 лекции и ако не направя един изпит, няма да си заверя семестъра. Работата е там, че тази лекция е от 8.00am.

Снощи четох до 3.00am и слушах музика докъм 4.00am.
6.30am уредбата ме събуди.
7.30am най-после успях да се вдигна от леглото.

Още при нас имаше някакво невероятно задръстване, маршрутките бяха претъпкани, а таксита нямаше. Реших да взема трамвай, да походя под дъждеца по Московска и да вляза за втория час.

Във факултета пристигнах много рано, но се качих на третия етаж и извадих книжка.
Така хубаво се зачетох, че за малко да изпусна и втория час. С нежелание (и надежда вътре да продължа да чета) слязох и потърсих кабинета.
Беше затворено и мен ме досрамя да вляза (защото дори не знам как изглежда учителят, а не върви да го питам пред всички: "Ъъ, вие ли сте...?"). Пак поглеждах програмата, за да видя това ли е стаята и забелязах болднатия шрифт - "първите 5 седмици, до 30 октомври включително"

Муу, почувствах се толкова, толкова тъпо!

И така, върнах се вкъщи и сега смятам да си направя мляко с мед и канела и да си дочета книгата.

Happy Monday! :-)

Great Blog...

Saludos desde Buenos Aires..s.

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.