« Home | есен по къси панталонки » | радост » | first » | хуубави неща :-) » | аз, егото и тялото ми » | reminder » | фото, моля, фото! » | Love is Blindness » | chocolat » | free hugs » 

вторник, октомври 31, 2006 

подарък



Когато ходих на изложбата на илюстрациите на Шипка 6, се влюбих в серията с мравките. За съжаление не пишеше от коя книга са, защото иначе веднага щях да си я купя.
Харесах си и една друга серия от книжката Приказки за Нил, Паган и Бияйна.

Вече две седмици се каня да си я купя и вчера най-после го направих.
И какво да видя? - серията с мравките е оттам! :-)
Боже, толкова много се зарадвах! :-) Нямах търпение да се върна вкъщи и на спокойствие да я разгледам и прочета.

После малко обиколки на Раковска, Римска баня в Сатирата, седим си в един автобус:

(разглеждаме книжката)
- Подари ми я.
- Няма. (Що за наглост?!)
- Подари ми я.
- Ама как ще ти я подарявам?! Току-що си я купих. А ти дори не я помниш.
- Подари ми я, моля те.
- Но ти дори не я искаш!
- Нищо.

И тогава то ме удари! Разбира се, че ще му я подаря! Колко алчна и егоистична трябва да съм, за да се опъвам да подаря една книжка?!
Веднага ми изплува нещо, което прочетох преди много време и което с Тиодора много обичаме: "Ако всеки подари това, което истински обича, на друг, който просто го харесва, светът ще стане по-добър, един свят лишен от чувство за притежание"

Бяла светлина.
Много му благодарих. От сърце.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.