« Home | Иха! :-) » | книжка с приказка » | Стив Ъруин (1962 - 2006) » | страховете се уплашиха » | кратко » | Златчо и National Geographic » | сутрин » | почти студентка » | Фестивал за късометражно кино » | за устния по журналистика » 

събота, септември 16, 2006 

inexpensive adventures



Когато ни ограбиха на морето, имах много хубаво преживяване. С мен наистина се случи нещо важно.

Оттогава ми е хубаво у мен да няма нищо скъпо, мама ми купи най-евтината нова Нокиа, която намери, аз дори не я бях виждала и ми беше все тая каква е, а тя се оказа много хубав телефон между другото, има страхотни пинизи, както ги нарича Киро.
Харесва ми да ходя с малко пари у себе си. Да не купувам всичко, което поискам просто защото го искам.

Изведнъж открих, че много ми харесва да правя евтини неща.
Сетих се за Inexpensive adventures на Пенелопе.

Вчера прекарах няколко часа сама на закътаните пейки на НДК, боса и седнала по турски, дочетох третия том с разкази на Съмърсет Моъм, а после започнах "Цветният воал".

След това отидох на rebirthing.

виж ти наистина това телефонче е добро предложение :) ...предполагам че не е много скъпо?

Засега единственото неприятно е, че не мога да си настроя wap, пуснах си sms от сайта на nokia, пробвах през сайта на globul, но не ще. Ще се разходя утре до някой Germanos да го оправят.
Няма infrared и bluetooth, нито диск или дейта кабел в кутийката, така че мелодийка/картини/квото там трябва да се свали през wap.

Струва 175 кинта (по цена от интернет) от Happy Photo на Паметника Левски.

Готена е нокиата, струва си...де да нямаше антенааа...:)

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.