« Home | тия дни » | седмица без » | Пътят е целта. » | ангел » | неделя » | Писма от Виделина » | без нея » | До целия свят: » | Дара » | Марти и мадамата » 

неделя, октомври 02, 2005 

история с куче + няколко снимки от Самоков

Една стара история с куче от времето, когато нямах кабелче за фотоапарата. :-)

Вървя си по Шипка посока Университета и виждам едно много тъпо куче. Сладко, но тъпо - ужасно неориентирано, щяха да го сгазят 100 коли, само се бута, некоординирано и неграциозно.
Започнах да му се подигравам: "Куче, много си зле, бе, внимавай!"

То не се разсърди, а ме хареса - без да му давам храна или да го галя, тръгна с мен.
Пресичахме заедно; то отиваше да пишка, после ме настигаше; когато избързваше напред, се обръщаше да види идвам ли, изчакваше ме и продължавахме заедно.

:-)
Да, беше сладко и мило.

Вървяхме заедно по цялата Шипка чак до БНБ, то искаше да влезе вътре с мен, стигна до въртящите врати, но охраната го изгони.

Тук ми позира:



------------------------------------------------------

И няколко снимки от трипа до Самоков.

Това е сутринта, Севи стана първа, да не повярва човек, ние с Васко още се излежаваме. :-)


Това е култовото PUCH в едно нелошо кафе, където ни заведе Юли.


А ето я и местната река, над която дори има мост. Дълбока е не повече от педя, но вероятно е имала и по-добри периоди.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.