« Home | малка пиеса за детска стая » | топлина » | писмо! :-) » | лабиринт » | дантела » | истински подаръци » | мисли » | набързо » | докосване » | йогата идва сама » 

сряда, ноември 21, 2007 

първи опит



Не нося бижута. Никакви.
Което невинаги е хубаво, защото понякога ми подаряват обици, специално правени за мен по случай някое и друго пътуване. Аз ги слагам, защото са прекрасни, но ушите ми се разраняват.

Не нося, но обича да гледам. Обаче само онлайн, на живо ми е скучно.

Когато нещо се продава онлайн, снимките трябва да са привлекателни.
И нека си го кажем - примамливи. (ах, каква хубава дума :-))
Най-добрият пример, разбира се, е Андреа Суперхироу. Juicy, както би казала тя.
Обичам как Джени представя нещата си и много, много обичам sulu design.

Изглежда лесно. И аз така смятах.
Вчера обаче ми отне три часа и половина. Направих към 300 снимки и батерията на фотоапарата се изтощи. Изтощих се и аз.

Но истински се забавлявах и ми стана много интересно. Едва когато влезеш в нещо, разбираш как работи. Опознаваш го и го обикваш.
Не знам дали пак ще ми дадат да снимам, но много ми се иска. :-)

Освен това си нямах модел. Бяхме само аз и предметите.
С модел е по-различно. Той прави неща и това те вдъхновява или разсейва. Води те един вид.

Повече ми се пишеше, но трябва да тръгвам.

Тук качих по три снимки от всяко нещо.
Нещата се продават и скоро можете да ги намерите в Артишок.

Хе,хе...Бисее...първият опит много ми допадна :)

артишок казва "благодаря"
:)

Фотограф:

еjjjik - Бистра Иванова

Auu, blagodaria za ti za vrazkite kam saitove za bijuta; Obicite sa mi slabost.
Zashto ne opitash predstaviane na bijutata pod formata na sulu design; :-) inache i taka snimkite sa dobri.

Мерси за линковете ;) Винаги е добре човек да се зареди със свежи идеи :)

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.