« Home | Летен фестивал в Мориками » | накратко » | момичешко » | совите са това, което са » | на косъм » | feed animals in the zoo » | празни приказки за Маями » | in the city of blinding lights » | набързо » | off to new york » 

сряда, август 15, 2007 

почакай



Прочетох Норвежката гора преди около месец, но този пасаж не ми излиза от ума.

Най-голямата му добродетел бе неговата честност. Не само че никога не лъжеше, но винаги признаваше своите слабости. Никога не се опитваше да прикрие неща, които можеха да го накарат да се чувства неловко.

~~~~~~~~

Тия дни ми беше толкова скучно, чаках пуерториканеца да се обади, но той каза, че си има работа и аз знам, че трябва да престана да мисля за нежната му кожа и просто да почакам малко, но някак не ми се получава.

Е, получи се снощи, гледах филми под одеялото и когато батерията ми се изтощи и трябваше да си намеря други занимания, изпаднах в толкова прекрасно състояние. Започнах да се смея много силно и доста се притесних, когато Милена се размърда в леглото до мен. Не исках да я будя, защото днес трябваше да става много рано, за да закара колата на ремонт.

Понеже вчера ми беше толкова безумно скучно, тя ме заведе в магазин за художнически материали, откъдето се заредих с толкова вдъхновение, исках да си купя от всички цветове от всичко. :-)
И да рисувам, рисувам, рисувам. :-)

Помните ли колко влюбена бях във fixmix?
Е, мисля, че тук си имам нова любов - froots! :-)
Толкова прекрасно място, червени стени и зелени столчета, страхотни пичове правят цветни здравословни неща. Освен сокчета, предлагат супички, салатки, wraps (някакви неща, загърнати в палачинки), etc.

Всъщност сега отворих сайта на fixmix и виждам, че доста са разширили асортимента, като даже са вкарали шоколадови бонбони (което ми се стори доста тъпо).

Както и да е, хубаво е, че има места за цветове, настроение и радост. :-)

Ami mnogo sa dva meseca:))
Zatova sym v otpuska ot 10.9 :PPPPPPPPPP

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.