« Home | история с тарантула: развръзка » | Милкаленд » | красиви хора » | тарантулски истории » | бяла светлина » | 3 февруари 1992 - 5 май 2006 » | Градината работи! » | Govinda » | Честит рожден ден на теб! » | Великден! » 

петък, май 26, 2006 

"Кога беше първи клас, кога завърши!"



Много хубави работи цяла вечер, всъщност още на коктейла беше много забавно, Светли беше толкова сладък - около обяд излезе да си купи риза (олеле!), но тя се оказа доста куца, копченцата нещо не бяха както трябва, ако закопчае предпоследното - подава му се тениската, ако закопчае последното - прилича на първокласник. :-)

Ай, Светли е тооолкова сладък!



Ох, и колко прекрасни хора, цяла вечер, ай! Толкова красота!
Отново целувах ръцете на Ераг и ще мога да ги целувам до август, ляляля. :-)

Много закъсняхме за училище, само за 10 минути бях там, но пък толкова неочаквани хора, всички бяха много хубави и весели.



Очевидно Златчо казва нещо безумно смешно или странно, не помня, но снимката ми е много весела. :-)



Той се размотаваше нагоре-надолу с грамадния апарат, Теди ме запозна с Кулеков, той също ме снима с камерата, майката беше много хубава, майката на Васко пък ми поради розов балон, пълен с хелий, който си вързах на чантата и през цялото време стърчеше над мен и заплиташе хората. (Оказа се много полезно във Военния, който искаше да ме намери, следваше розовия балон :-))

Другите само се изясняваха за разни останали неща, плачове, забивки, аз много се зарадвах, че съм си начисто с всички и няма какво да обсъждам, да се извинявам, да се тръшкам, да рева, ала-бала.
Гери дойде специално да ми каже, че много й харесвам, защото съм семпла, което беше много мило, най-хубавият комплимент наскоро (е, без тези на Радо, защото те ме карат да се червя :-)), ама наистина май аз бях единствената без грим, прическа, парфюм и бижута.

Както и да е, добре че беше Севи, много хубаво с нея, вегетариански порции (яяяху!), въобще не чувах чалгата, толкова беше хууубаво!
А Ераг е толкова сладък! :-)

Въздъх, после Севи тръгна към Алкохол, а аз нямах търпение Васко да дойде, след това всички в Червило, където се случи нещо много хубаво с Елка, мен и музиката. :-) И още хубави работи с Тиодора и Лилка. :-)

Градината на Червило се оказа направо друго място, Севи е тоолкова хубава, чудесен разговор. :-)

Взехме другите от чалгата до Кукления театър на Гурко и завършихме вечерта със супичка в Буда Бар.



за още малко снимки вижте във flickr

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.