« Home | щрак! » | работещо момиче » | "Бе то все едно само двамата сме ходили на море!" » | Джапанките в сака » | Лъки » | summer in the city » | лятна вечер, свещи, щурчета... » | вечеря и телевизия » | -хубаво заглавие- » | от сън към реалност » 

четвъртък, септември 01, 2005 

връщам се

Липсва ми тефтерче, в което да си пиша хубавите идеи, които ми хрумват през деня, затова днес използвах фотоапарата си като диктофон. Когато ми хрумнеше нещо - записвах го.
Когато се върнах вкъщи, преслушах файловете.
Всичко ми беше непознато!

Ибахти, колко лоша памет имам!
Разказвам едни и същи истории по сто пъти, защото не помня на кого съм ги разказвала и на кого - не.
Но това го знаете. :-(

Anyway, срещнах Алберто, вървяхме един срещу друг, той ме видя първи, разбира се.
"Ееей, как си, незалязваща усмивке?"

Отново се връщам към радостта и смеха без причина.

Това ми напомня на Пепси и едно стихотворение на Маулана Джалалуддин Руми (ще цитирам по памет):

Любовта дойде
И куфарите си остави
После замина

След време се върна
И остана завинаги

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.