« Home | "Бе то все едно само двамата сме ходили на море!" » | Джапанките в сака » | Лъки » | summer in the city » | лятна вечер, свещи, щурчета... » | вечеря и телевизия » | -хубаво заглавие- » | от сън към реалност » | Доживей директно: Кой си ти? » | А някой кара кооооо-лееее-ло! » 

вторник, август 23, 2005 

работещо момиче

Ами наистина съм заета напоследък. :-)
Откакто пак почнах работа по 9 часа на ден, нямам никакво време, всяка вечер ходим някъде, всички се сещат, че не са ме виждали отдавна... Лудница, дори не гледам филми...

Пишеше ми се, но сега ми изчезна музата. :-)

Ами... Миналата седмица умрях от скука, защото нямахме никаква работа, вчера и днес пък не съм се спирала, само тичам нагоре-надолу...
Днес имаше буря, Радо ме скри под чадъра си, пичът-който-никога-не-се-усмихва от ОББ днес се СМЕЕШЕ!!, Алберто се е подстригал и е много смешен и сладък, виждам стари познати покрай работата, всички ми се радват, Яв беше на гости на Васко и прекарахме една НЕВЕРОЯТНА вечер, боже, толкова интересни неща имах за разказване, а сега нищо не ми идва, загубила съм тренинг... Тц-тц-тц...

Хаха, вчера пред Двореца изправили една елха! Украсена, гирлянди, златни и червени топки... Ибахти!
Ами освен да си кажем Весела Коледа... :-)



ето я и бурята :-)



първата вечер в Мара от около месец насам


Сега тръгвам, защото Васко ме чака, за да... хаха, правим нещо хубаво... :-)

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.