« Home | It's a beautiful day » | I love death » | boys of summer » | Непознат в Мара » | Говедарци » | Политическа журналистика, хаха! » | Кучешка продстрижка » | Тиодора на 18, хехе! » | на гости на Пепси » | blue » 

четвъртък, юли 07, 2005 

А някой кара кооооо-лееее-ло!

Вечерта говорих със Севи по телефона, тя ме караше да излизам, а аз категорично отказах.
Половин час по-късно тя и Васко ми звънят отдолу, за да им дам едни (детски) книжки, слизам аз по анцуг и чехли с думите: "Не ме карайте да излизам, не искам."
Севи вика: "Сега Васко ще те грабне и ще те занесе до тях."
:-)

Е, престанах да се смея, когато той наистина ме ГРАБНА и се затича накъм тях! :-)
Чехлите ми паднаха по пътя, Севи не ги намери от смях и така... :-)

Постояхме в тях, Севи изяде кайсиите, чудехме се къде все пак да ходим на море, аз светех с трите телефона, а за финал покарахме колелото на Оги.
Не се бях качвала на колело от 3-4 години, не можех да завивам.
Хахаха, как може нещо толкова просто да е така забавно? :-)

(не преставам да слушам It's a beautiful day, но Светли е на Underworld и няма кой да ми се подиграва :-))
(а всъщност някой друг да се е зарибил, хехе?)

Еее, сега трябва да се работи!
Пътешествията - август! :-)

(А нашето пътешествие навътре започва след хмм... 3 часа :-))
(Боже, 3 часа! Отивам да се къпя!)

Публикуване на коментар
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 2.5 Bulgaria License.